بیانیه مجامع اسلامی ایرانیان درباره جان باختن آرمیتا گراوند

Oct 30th, 2023 | اطلاعیه ها

تاریخ ایجاد در دوشنبه, 08 آبان 1402

در حالیکه در غزه، کودکان، نوجوانان و جوانان با نقض حقوقشان که حق حیات عمده ترین آن است،  درآتش سلطه گری و قدرت طلبی، زیر بمب و خمپاره وموشک رژیم اشغالگرآپارتاید اسرائیل با ایدئولوژی صهیونیسم جان می بازند ویا مصدوم و معلول می شوند، در ایران، رژیم استبدادی تمامیت خواه با ایدئولوژی ولایت فقیه همچنان به نقض حقوق بشر و حقوق شهروندی و کشتار جوانها به بهانه های مختلف اصرار دارد. بار دیگر خبر تاسف بارجان باختن آرمیتا گراوند دختر نوجوان ایرانی که بسان دیگر قربانیان خشونت استبداد فقیه، آینده را پیش رو داشت، نوع برخورد با مصدوم شدن او، حاکم کردن جو سانسورشدید پیرامون آن و مانع شدن از اطلاع رسانی توسط  خانواده و یا خبرنگاران مستقل حکایت از ترس نظام ولایت مطلقه فقیه از آشکار شدن حقیقت، همچنین بروز جنبش اعتراضی دارد. 
امر واقع این است که تا نظام استبدادی ولایت مطلقه بر کشور حاکم است، نقض حقوق و اعمال خشونت علیه شهروندان تداوم دارد. تنها راه برون رفت از خشونتی که کودک و نوجوان، جوان و کهنسال را قربانی بقای  سلطه می کند پایان دادن به استبداد سیاه حاکم و استقرار نظام جمهوری که در آن آحاد ملت از حقوق برابر برخوردار باشند است.
مجامع اسلامی ایرانیان ضایعه جان باختن آرمیتا را به پدر و مادر، خانواده و دوستان او و نیز مردم ایران تسلیت می گویند.
باشد که ملت، نظاره گر از دست رفتن هر روزه جوانان وطن ننشیند و یک بار برای همیشه ضحاک و ضحاکیان را به زیر بکشد و خود را ازاین مصیبت روزافزون رها سازد.
مجامع اسلامی ایرانیان
۸ آبان ۱۴۰۲ برابر با ۳۰اکتبر ۲۰۲۳ 
آدرس تماس:  dabirkhaneh@majame.com
سایت :majame.com
 

نظر بدهید