پیام نوروزی عذرا حسینی

Mar 24th, 2020 | مقالات

hosseini ozraسال نو و عید نوروز را خدمت فامیل، دوستان، هم‌وطنان و همه آنها که نوروز را در وطن خود و در گوشه و کنار جهان جشن می‌گیرند، از صمیم دل تبریک و تهنیت می‌گویم. از خداوند بزرگ مسئلت دارم سال جدید بر همه میمون و مبارک باشد و درهای امید و پیروزی بر همه گشاده باد. امیدوارم در سال نو مردم بر ویروس کرونا و استبداد حاکم که بمراتب فاجعه بارتر از کرونا می‌باشد، فائق آیند. با همدردی، یک‌پارچگی، تعاون، اتحاد، دوستی و رعایت حال یکدیگر را کردن . کرونا نشان داد که همه ما بهم محتاجیم؛ همگی اعضای یک پیکریم و فقط با هم و با کمک یکدیگر می‌توانیم بر مشکلات و امراض پیروز شویم . با رعایت حق یکدیگر و با پایان دادن به خود خواهی‌هایمان، بادست برداشتن از منیت‌ها و منم منم گفتن‌هایمان . که اگر از آنها دست برنداریم و هر کدام برای خود باشیم و چشمهایمان را ببندیم، فاجعه بزرگی در پیش خواهیم داشت .

اگر وقتی غیر من، مبتلا شد، مسئله من نباشد و غیر من‌ها در دام مرگ بیفتند و از این دنیا بروند، من، من تنها، در این شهر کلان، در این شهر بیروح و بی جان، در این شهر خاموش و تاریک چه خواهم کرد؟ یک آن تصور این منظره، من نوعی را بوحشت می‌ندازد و ترس و وحشت مرا فرا می‌گیرد . پس، درس بگیریم و با هم باشیم .

انشاالله باران بهاری و سال نو با فرا رسیدن خود، خود خواهی‌ها و خود بینی‌های ما را بشوید و با چشم دیگری به دنیا و به مردم آن بنگریم . و بدانیم بیکدیگر نیازمندیم؛ برای بودن، برای بهتر زیستن، برای توانا بودن، برای موفقیت، برای آزادی و خوشبختی.

از فرصت استفاده کرده از جامعه پزشگی ایران و پرستاران عزیز و همه آنهایی که با تلاش بی‌وقفه خود و با از خود گذشتگی‌ها و جان خود را به خطر انداختن‌ها و با کار سخت و طاقت فرسایشان به مداوای قربانیان کرونا پرداخته اند و خود را وقف خدمت به مردم، کرده اند سپاسگزاری می‌کنم و سعی و تلاش آنها را قدر می‌شناسم .

ونیز از مسئولیت شناسی و همدردی مردمی که سعی میکنند، در زمینه‌های دیگر، با کمک‌های بی‌دریغشان به این نیازمندان به صحت و سلامت بپردازند و زندگی دو باره به آنها ببخشند، ممنونم. این نوع عملکرد و رفتار انسانی نماد یک تمدن بزرگ است که مردم ما از آن بهره‌مندند. این امر مایه افتخار و مباهات است و ما را به آینده کشورمان امیدوار می‌کند .

شادکامی و سلامت از آن شما باد. و تسلیت و همدردی من به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این ماجرا از دست داده اند، معروض است.

29 اسفند 1398

عذرا حسینی

نظر بدهید