صدارت :آخرین گفتگوها با هموطنان، قبل از تحریم خیابانها برای تحریم انتخابات۲اسفند

Feb 26th, 2020 | مقالات

Sedarat-Ali-1صدارت :آخرین گفتگوها با هموطنان، قبل از تحریم خیابانها برای تحریم انتخابات۲اسفند

بعد از مدتها، برای یک نافرمانی مدنی بی‌خطر، و در عین حال پر اثر، یک موقعیت مهم، برای هر کدام از ما،  فراهم شده است.

واقعا چه کار و جنبشی و کنشی می‌تواند بی‌خطرتر باشد از اینکه شهروندان، یک روز از خانه‌هاشان بیرون نروند!

ولی همین کار بی‌خطر، باعث خواهد شد که هر کسی، به نوبه خود و به سهم خود، از این‌که بطور مستقیم به این رژیم مشروعیت بدهد، و بطور غیرمستقیم شریک جرم رژیم در جنایت و خیانت و فساد بگردد، اجتناب کند.

 

تصمیم با ما است! هر کدام به نوبه خود! هر کدام به سهم خود!

 

در این گفتگو، نظرات خود را در مورد این موقعیت مهم، و پیشنهاداتی برای موثرتر کردن این موقعیت ، با هموطنان به اشتراک می‌گذارم.
این رژیم با جنگ روانی به عده‌ای از هموطنان تلقین کرده است که اگر ولایت مطلقه نباشد، ایران ناامن و…. می‌شود!!
واقعیت درست عکس آن است!
هر یک روزی که این رژیم بیشتر روی کار باشد، خطر سوریه‌ای شدن ایران بیشتر و بیشتر شده و خواهد شد.
۲روز تا روز تحریم خیابانها۲اسفند

استمرار این رژیم، ایران را در لبه پرتگاه نابودی قرار داده است و حیات ملی ایران و ایرانیان، هر لحظه در خطر سقوط و نابودی است،….

 

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

با جنگ روانی است که رژیم ولایت مطلقه، توانسته است ۴دهه مردم ایران را منفعل و بی‌عمل نگاه دارد که بتواند بر آنها سلطه داشته باشد. تا جایی که بعضی از مردم با پای خود به حوزههای رای‌گیری میروند و با دست خود به این رژیم مشروعیت میدهند، تا باز هم بر سر کار بماند و به تجاوزها به حقوق آنها، ادامه دهد!

و نیز با جنگ روانی است که رژیم  ولایت مطلقه، توانسته و می‌تواند افراد یگان ویژه و سایر قوای سرکوب و قوای اطلاعاتی و امنیتی را، به مانند حیوانات وحشی،  به جان هموطنانشان، خواهران و برادرانشان، بیاندازد. 

همه به کمک همدیگر میتوانیم هرگونه سانسوری را از بین ببریم، و برای اینکار وسایل متعددی در اختیار شما و همهٌ ما موجود است.

جنگ واقعی ، جنگ روانی است. 

❊❊❊

هم‌وطن و هم‌زبان عزیز، آنچه که در ذیل آورده شده است، همان مطلب فوق و نیز مطالب مرتبتی است که در  شبکه‌بند‌های اجتماعی مختلف، و به این منظور که کار شما عزیزان، در گسترش فرهنگ مردم‌سالاری، با مشارکت در مبارزه با سانسورها، آسان‌تر گردد. 

امیدواریم که هرکدام از ما، به سهم خود و به نوبه خود، از لذت همکاری در ساختن سرنوشت خوب و خوب‌تر، برخوردار شویم.

❊❊❊❊❊

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

Telegram

فایل کم حجم برای ایران، برای لطفا هم‌رسانی در تلگرام

https://t.me/sedaratMD/967 

https://t.me/sedaratMD/968 

https://t.me/sedaratMD 

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

YouTube

فایل در کانال یوتیوب علی صدارت، برای ابراز نظر (کامنت)،  و پسندیدن (لایک) و یا نپسندیدن،  و لطفا هم‌رسانی

https://www.youtube.com/watch?v=YeCbXyC_vG8&feature=youtu.be 

https://www.youtube.com/user/ShakhehChaharom/videos 

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

Instagram

آدرس لینک مطلب برای ابراز نظر (کامنت)، و پسندیدن (لایک) و یا نپسندیدن،  و لطفا هم‌رسانی  در اینستاگرام

استوری: 

https://www.instagram.com/stories/highlights/17864177932657861/ 

https://www.instagram.com/ali.sedarat/ 

به شکل IGTV در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/tv/B8xRsvLp5Cf/ 

https://www.instagram.com/ali.sedarat/channel/ 

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

FaceBook

آدرس لینک مطلب برای ابراز نظر (کامنت)،  و پسندیدن (لایک) و یا نپسندیدن،   و لطفا هم‌رسانی در صفحهٌ  فیس بوک

ویدیو (Videos):

https://www.facebook.com/watch/?v=2531561567133007  

https://www.facebook.com/pg/Sedarat57/videos/?ref=page_internal 

 

علی صدارت – هر فردی به سهم خود و به نوبه خود و به سلیقه خود، میتواند و باید در ساختن سرنوشت خود کاری انجام دهد هر چقدر هم که آن کار در ظاهر به نظر کوچک بیاید. 

 https://alisedarat.com/1398/11/30/5703/ 

علی صدارت – هر فردی به سهم خود و به نوبه خود و به سلیقه خود، میتواند و باید در ساختن سرنوشت خود کاری انجام دهد هر چقدر هم که آن کار در ظاهر به نظر کوچک بیاید. 

تاریخ تولید و انتشار: سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ برابر با ۱۸ فوریه ۲۰۲۰

در این زمان، رژیم برای ایرانیان موقعیتی را فراهم کرده است که ما برای رساختن سرنوشتهای خوب و خوب‌تر، بتوانیم بیشتر از زمانهای دیگر موثر باشیم.

این موقعیت با اجبار رژیم برای براه انداختن نمایش «انتخابات» برای کسب مشروعیت فراهم شده است. بر عهده هر شهروند است که با انواع ابتکارها، از این موقعیت حداکثر استفاده را بکند

پیشنهاد تحریم خیابانها در روز ۲اسفند۱۳۹۸ برای تاثیر حداکثری تحریم «انتخابات» یکی از بی‌خطرترین و موثرترین راههایی است که با دست خود به این رژیم، مشروعیت نداشته را ندهیم و دیگران را هم به این مهم بخوانیم……

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

علی صدارت : جنبش تسخیر خیابانها تا ۲اسفند۱۳۹۸ و جنبش فعال تحریم «انتخابات» با تحریم خیابانها در ۲اسفند۱۳۹۸

 https://alisedarat.com/1398/11/28/5688/

بی‌خطرترین و موثرترین و راحت‌ترین و فعال‌ترین و پرصداترین نافرمانی مدنی، برای اینکه با دست خود به این جنایت‌کاران مشروعیت ندهیم، این است که در روز جمعه۲اسفند، روز «انتخابات»، همگی خیابان‌ها را خالی بگذاریم و در خانه‌های خود بمانیم، و انتصابات را، که رژیم آن‌را به صورت نمایش «انتخابات» برای کسب مشروعیت نداشته اجرا می‌کند، تحریم کنیم. 

جنبش فعال تحریم «انتخابات» و جنبش فعال تحریم خیابانها در روز ۲اسفند۱۳۹۸، حرکتی حقوق‌مدار است به صورت نافرمانی مدنی خشونت‌زدا، که اسلحهٌ سرکوبگر را در دستش، بی‌اثر می‌کند.

این جنبش فعال تحریم «انتخابات» و جنبش فعال تحریم خیابانها در روز ۲اسفند۱۳۹۸،  با حرکت حقوق‌مدار دیگری، باز هم  به صورت نافرمانی مدنی، همراه شده است و آن جنبش فعال تسخیر خیابان‌ها تا روز ۲اسفند است.

خبرهای رسیده از ایران در امروز ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، حاکی از این است که تظاهرات و اعتراضات و اجتماعات مردمی، بالا گرفته است. در این اعتراضات، باز هم دانشجویان مبتکر و پیشرو بوده‌اند. در یک فیلم که گفته شد از دانشگاه امیرکبیر است، دانشجویان با شعار «صدا و سیمای ما، ننگ ما! ننگ ما!» فیلمبردار را دوره کرده بودند و اینطور که به نظر می‌امد، مانع کار او شده و وی را می‌راندند. 

در اینکه کارمندان صدا و سیما در مغزشویی‌های جنگ روانی رژیم علیه مردم، خود را اسباب دست آقای خامنه‌ای کرده‌اند، باید بیشتر بحث شود. در کنار آن‌ها، قوای سرکوب و یگان ویژه، و نیز ماموران اطلاعاتی و امنیتی هم هر کدام به سرکوب فیزیکی مردم در خیابان‌ها و در زندان‌ها، و سرکوب روحی و احساسی و روانی مردم در درون و بیرون زندان‌ها، مشغول هستند.

همیشه در زمان «انتخابات» که رژیم مجبور به گدایی کردن مشروعیت از مردم است، حاکمان بر وطن ما باز هم خود را ناچار می‌بیند که در مقابل مردم عقب‌نشینی کنند، و برای جنگ روانی، از میزان خفقان و سرکوب‌ها، بکاهند. ولی در این چهار دهه، همیشه بعد از پایان «انتخابات» و با گرفتن مشروعیت از مردم، رژیم دوباره گستاخ‌تر و جری‌تر شده و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به جان مردم بیفتد.……

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

علی صدارت  – جنگی که همهٌ ما می‌توانیم در آن با پیروزی شرکت کنیم، جنگ روانی «مادر همهٌ جنگ‌ها» است.  

 https://alisedarat.com/1398/11/25/5683/ 

هرگاه صحبت از «جنگ» به میان می‌آید، تیر و تفنگ و باتوم و شلاق و… در اذهان، بخصوص در ذهن مردم منطقهٌ ما، تداعی می‌گردد. ولی خوب که بنگری، واضح می‌نماید که قبل از هر گونه جنگ دیکری، بویژه جنگ فیزیکی، آماده ساختن افکار عمومی، پیش‌نیازی برای انواع جنگ‌ها است. مستبدان قدرت‌مدار، بدون مغزشویی و «تولید رضایت» در مردم، نمی‌توانند قشون و قوای سرکوب خود را بکار گیرند و به حقوق آنها تجاوز کنند و بر مردم حاکم شوند. 

در این ماجرا و در رابطه با ملت ایران، مغزشویی و جنگ روانی توسط رژیم، در دو لایه لازم می‌آید. یکی در سطح مردم داخل رژیم، پرسنل کشوری و لشکری، و بخصوص آن‌ها  که در قوای سرکوب و نظامی و انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی، اشتغال دارند.  و دیگری مردم خارج از رژیم در داخل و در خارج از ایران، جامعه مدنی و جامعه سیاسی. 

قوای سرکوب که در خیابان‌ها هم‌وطنان خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، و بازجوها و شکنجه‌گرانی که انواع خشونت‌ها را به انسان‌های اسیر روا می‌پندارند، و… همه و همه نمی‌توانند به چنین جنایت‌هایی دست بزنند، مگر رژیم با مغزشویی، آنها را راضی کرده باشد که اعمال آنها خوب و درست، و یا لازم و یا مصلحت، ویا حتی در ضددین کثیفشان صواب و یا حتی «ثواب» و بلکه «واجب» است. 

بدون ایستادگی و مقاومت و مبارزه و پیروزی یک حداقل لازمی از مردم در جنگ روانی رژیم، پذیرش استبداد و خفقان و سرکوب و تجاوز و جنایت و فساد و… توسط ملت، غیرممکن است.

بکار گیری انواع رسانه‌ها و دست‌درازی به افکار عمومی توسط آن‌ها و انواع دروغ‌ها و ضداطلاعات و سوءاطلاعات را به مردم باوراندن، و…. و در یک کلام مغزشویی مردم، جنگ روانی نامیده می‌شود. جنگی که «مادر همهٌ جنگ‌ها» است. جنگی که قدرت‌ها بدون مدیریت آن، هیچ‌یک از انواع دیگر جنگ‌ها را نمی‌توانند شروع کنند و ادامه دهند. 

پندار هر فرد، محتوی گفتار و نحوی کردار وی را مشخص می‌نماید. پندار هر فرد، از دانسته‌های آن فرد، از خوددانی، از وژدان آن فرد نشئت می‌گیرد. وژدان عمومی یک فرد، مجموعه‌ای از وژدان‌های تاریخی، و علمی، و اخلاقی آن فرد است. وژدان احساسی یک فرد، یعنی زمینهٌ احساسی-روانی یک فرد، تاثیر تعیین کننده‌ای بر سایر وژدان‌های تاریخی، و علمی، و اخلاقی، و در نتیجه، وژدان عمومی آن فرد دارد.  تمام سلاح‌هایی که در جنگ روانی توسط قدرت ها بکار می‌روند، وژدان احساسی افراد، و وژدان احساسی جامعه را نشانه گرفته است. جمع جبری و برآیند وژدان‌های تاریخی، و علمی، و اخلاقی، و احساسی افراد یک جامعه، وژدان‌های تاریخی، و علمی، و اخلاقی، و احساسی آن جامعه، و وژدان همگانی آن ملت را تشکیل می‌دهد.

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

علی صدارت -جنبش تحریم انتخابات فراگیرتر میشود، در ساعات آخر مهلت رای‌گیری، در جنگ روانی رژیم شکست نخوریم

 https://alisedarat.com/1398/11/24/5677/

دعوت به شرکت فعال

در 

جنبش تحریم خیابانها ۲اسفند۱۳۹۸

توجه به این مساله بسیار مهم است که در چندین سال اخیر، رژیم توانسته است که در ساعات آخر مهلت رای‌گیری، مردمی که حتی تا روز قبل مخالف شرکت در «انتخابات» بوده‌اند را به حوزههای رای‌گیری بکشاند. ضروری است که هر کدام از ما،  تدبیرهایی بیاندیشیم و این ترفند رژیم را در موقعیت‌های آینده، خنثی کنیم.

این حقیقت حاکی از آن است که رژیم، در جنگ روانی، در مغزشویی و پروپاگندا، در ایجاد دلهره و ترس و یاس و اضطراب در مردم، در رساندن روانشناسی جامعه به روانشناسی زندانی سیاسی شکسته شده، متاسفانه، موفق بوده است. اسباب دفاع از خود، در جنگ روانی در اختیار همگی مردم موجود است. هر کسی به سهم خود و به نوبه خود و به سلیقه خود، می‌تواند و بلکه باید اسلحهٌ در دست رژیم در این جنگ تحمیلی را بی‌اثر کند، و بدین ترتیب از خود و از هم‌وطنان خود دفاع کند تا بر رژیم در مغزشویی و پروپاگندا در جنگ روانی، هرچه پیروزتر شود.

تا این زمان، اکثریت ایرانیان، به اهمیت تحریم «انتخابات» و ضرر و زیان‌های فراوان و جبران ناشدنی شرکت در «انتخابات» و اجتماعات و راهپیمایی‌های رژیم‌فرموده واقف شده‌اند و دیگر حاضر نیستند که با هر توجیهی، با دست خود به رژیم جنایت و فساد و خیانت، مشروعیت بدهند. 

حتی کسانی که در «انتخابات» و اجتماعات و راهپیمایی‌های قبلی رژیم شرکت کرده بودند، به نقش مستقیم خود در مشروعیت دادن به رژیم ولایت مطلقه، و به نقش غیرمستقیم خود در جنایت‌ها و فسادها و خیانت‌های رژیم، پی برده‌اند و حاضر نیستند باری دیگر، از همان سوراخ گزیده شوند.  

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

صدارت : شرکت در هر گونه اجتماعات و راهپیماییهای رژیم‌فرموده، به مشروعیت یافتن رژیم منجر می‌گردد

https://alisedarat.com/1398/11/24/5672/

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

علی صدارت : بررسی امکانات موجود مردم و تبدیل هر مناسبتی به جرقه‌ای برای گذار خشونت‌زدا از ولایت مطلقه به مردم‌سالاری.

 https://alisedarat.com/1398/11/21/5646/  

توجه به این مساله بسیار مهم است که در چندین سال اخیر، رژیم توانسته است که در ساعات آخر مهلت رای‌گیری، مردمی که حتی تا روز قبل مخالف شرکت در «انتخابات» بوده‌اند را به حوزههای رای‌گیری بکشاند. ضروری است که هر کدام از ما،  تدبیرهایی بیاندیشیم و این ترفند رژیم را در موقعیت‌های آینده، خنثی کنیم.

این حقیقت حاکی از آن است که رژیم، در جنگ روانی، در مغزشویی و پروپاگندا، در ایجاد دلهره و ترس و یاس و اضطراب در مردم، در رساندن روانشناسی جامعه به روانشناسی زندانی سیاسی شکسته شده، متاسفانه، موفق بوده است. اسباب دفاع از خود، در جنگ روانی در اختیار همگی مردم موجود است. هر کسی به سهم خود و به نوبه خود و به سلیقه خود، می‌تواند و بلکه باید اسلحهٌ در دست رژیم در این جنگ تحمیلی را بی‌اثر کند، و بدین ترتیب از خود و از هم‌وطنان خود دفاع کند تا بر رژیم در مغزشویی و پروپاگندا در جنگ روانی، هرچه پیروزتر شود.

تا این زمان، اکثریت ایرانیان، به اهمیت تحریم «انتخابات» و ضرر و زیان‌های فراوان و جبران ناشدنی شرکت در «انتخابات» و اجتماعات و راهپیمایی‌های رژیم‌فرموده واقف شده‌اند و دیگر حاضر نیستند که با هر توجیهی، با دست خود به رژیم جنایت و فساد و خیانت، مشروعیت بدهند. 

حتی کسانی که در «انتخابات» و اجتماعات و راهپیمایی‌های قبلی رژیم شرکت کرده بودند، به نقش مستقیم خود در مشروعیت دادن به رژیم ولایت مطلقه، و به نقش غیرمستقیم خود در جنایت‌ها و فسادها و خیانت‌های رژیم، پی برده‌اند و حاضر نیستند باری دیگر، از همان سوراخ گزیده شوند.  

در رابطه با مناسبت‌های پیش رو، از جمله «دههٌ فجر»  و «انتخابات»، بررسی اوضاع زمان و مکان، باز گویی واقعیت‌هایی، بی‌مناسبت نیست…..  

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

مصاحبه آقای مرتضی عبداللهی از تلوزیون استقلال و آزادی با علی صدارت : درس‌های تجربه برای جنبش مردم ایران

 https://alisedarat.com/1398/11/20/5640/

نظر بدهید